دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر اسپورت ماشین

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
90.9MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر اسپورت ماشین

بنر اسپورت ماشین به صورت یک بنر تبلیغاتی می باشد. این طرح بنر مناسب برای مشاغل مانند فروش لوازم اسپورت ماشین و لوازم جانبی ماشین مناسب است. در این روز ها مشاغل تبلیغات محیطی یکی از موثر ترین روش ها برای جذب مشتری و معرفی مشاغل می باشد. بنر اسپورت ماشین را می توانید هم در بیلبودر های شهری و و سردر مغازه استفاده کنید در طراحی این بنر تمام اصول چاپی و طراحی رعایت شده است که شما می توانید با خیال راحت این بنر را به چاپ برسانید.

طرح بنر اسپورت ماشین

طرح بنر اسپورت ماشین با استفاده از عکس و وکتور های گوناگون طراحی شده است. در طراحی این بنر اسپور ماشین از این عکس زمینه شهر استفاده شده که در روی آن از افکت های گوناگون رنگی به کار رفته که زیبای عکس را دو چندان می کند. و در پایین بنر اسپور ماشین از وکتور سیاه که روی آن طرح راه راه استفاده شده گنجانده شده است. و در وسط طرح از یک عکس ماشین با کیفیت که دوربری شده استفاده شده و برای هماهنگی طرح با مشاغل از عکس های باند ماشین نیز استفاده شده است.

طرح لایه باز بنر اسپورت ماشین

همانطور که می دانید بنر اسپورت ماشین با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که خواستید روی آن انجام دهید. می توانید نوشته های این بنر را با نوشته های خودتان جایگزین کنید و حتی می توانید از اندازه این بنر را به دلخواه تغییر دهید و یا حتی می توانید از عکس و وکتور های گوناگون این طرح بنر اسپورت ماشین می توانید در دیگر کارهای گرافیکی تان استفاده کنید.

برچسب ها: