دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر کارواش

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
103MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر کارواش ماشین

بنر کارواش ماشین که در تصویر مشاهده می کنید یک طرح برای تابلو سردری و یا بیلبورد شهری می باشد. در این روز های تبلیغات محیطی یکی از تاثیر گذار و موثر ترین راه ها برای تبلیغات می باشد. علی الخصوص مشاغلی مانند کارواش که نیاز به یک طرح زیبا و جذاب نیاز دارد در طراح این بنر تبلیغاتی کارواش تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است. مانند اندازه، فرمت رنگی و… .

طرح بنر کارواش

نمونه بنر کارواش که در تصویر مشاهد می کنید بصورت خیلی زیبا و مناسب برای مشاغل کارواش طراحی شده است. زمینه این بنر با استفاده از طیف رنگی آبی استفاده شده است. و از وکتور های حباب آب نیز استفاده شده است. و از عکس های با کیفیت ماشین هنگام شستشوی نیز استفاده شده است. این عکس ها به صورت سیاه سفید استفاده کرده ایم که جذابیت و احساس نوستالژی بخشیده است. طراحی بنر کارواش باید جوری باشد که در آن مخاطب با یک نگاه کوتاه متوجه موضوع مشاغل بشود که در این طرح بنر کارواش تمام این نکات رعایت شده است.

بنر کارواش لایه باز

همانطور که می دانید این طرح بنر کارواش به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. این طرح بنر با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که بخواهید می توانید روی آن انجام دهید. وی توانید عکس های این بنر را تغییر دهید و به راحتی به چاپ برسانید

برچسب ها: