دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.62MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

نمونه کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی

نمونه کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت ها یک راه سریع برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبین است. کارت ویزیت ها یک راه ارتباطی بین شما و مخاطبین شما می باشد. کارت ویزیت نسبت به سایر تبلیغات از هزینه کمتری برخوردار هستند ولی تاثیر گذاری بیشتری دارند. یک کارت ویزیت خوب می تواند در روند رشد کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی سنتی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی اصول چاپی در آن رعایت شده است . و شما با خیال راحت می توانید این طرح را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی

کارت ویزیت برای آموزشگاه موسیقی با استفاده از جدید ترین متدهای گرافیکی روز دنیا طراحی شده است. در این کارت ویزیت از المان های زیادی از جمله وکتور های جذاب و با کیفیت آلات می سیقی مانند پیانو و… استفاده شده است و حتی از نوت های موسیقی نیز استفاده شده است. این کارت ویزیت آموزشگاه موسقی زیبا و جذاب طراحی شده است.

کارت ویزیت موسسه موسیقی

کارت ویزیت آموزشگاه موسیقی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در این کارت ویزیت که فایل آن لایه باز اختیار شما قرار می گیرد از انواع وکتور موسیقی استفاده شده است که شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت انجام دهید.

برچسب ها: