دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح لاکچری و شیک کارت ویزیت  وکالت با رنگ های مشکی و طلایی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
634KB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

طرح کارت ویزیت وکالت 

طرح کارت ویزیت وکالت  یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند نقش مهمی در موفقیت وکلا ایفا کند. طرح کارت ویزیت مرکز وکلا  یک روش عالی برای معرفی خود، کسب‌وکار و خدمات خود به دیگران است. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا شبکه خود را گسترش داده و مشتریان جدیدی جذب کنید.

طرح کارت ویزیت وکالت  اولین چیزی است که یک شخص بالقوه در مورد شما می‌بیند. بنابراین، مهم است که کارت ویزیتی داشته باشید که حرفه‌ای و تاثیرگذار باشد. کارت ویزیت شما باید اطلاعات تماس شما را به‌طور واضح و مختصر ارائه دهد و همچنین باید تصویری از هویت برند شما را ارائه دهد.

ویژگی های طرح کارت ویزیت وکالت

کارت ویزیت وکالت با طرح خاصی که دارد از چند ویژگی مهم برخوردار است که در ادامه شرح مختصر از هر کدوم از آن ها می پردازیم.

حرفه‌ای بودن طرح کارت ویزیت وکالت 

 طرح کارت ویزیت وکالت دورو و به صورت افقی  میباشد و دارای طراحی و چاپی با کیفیت باشد. این کارت ویزیت در ابعاد ۹ در ۶ طراحی شده است و مناسب چاپ بر روی انواع کارت ویزیت (لمینت،کتان و…) می باشد. 

خوانایی طرح کارت ویزیت وکالت 

اطلاعات تماس (آدرس و شماره تلفن) و اطلاعات وکیل مانند نام و توضیحات تخصصی آن به طور کامل در این کارت ویزیت درج شده است. این اطلاعات به طور منظم و با اولویت بندی درج شده است. یعنی عنوان و نام وکیل بزرگ تر از شماره تلفن و آدرس می باشد.

استفاده از رنگ های پرطرفدار در طرح کارت ویزیت وکالت

 طرح کارت ویزیت وکلا با استفاده از رنگ های سیاه و طلایی طراحی شده است رنگ مکمل کارت ویزیت رنگ سفید می باشد. در این طرح کارت ویزیت وکیل از انواع المان های گرافیکی که به رنگ های مشکی و طلایی هستند استفاده شده است.

استفاده از تصاویر در طرح کارت ویزیت وکالت 

طرح کارت ویزیت موسسه حقوقی زیاد متناسب عکس نیست. در این کارت ویزیت بیشتر به سادگی و رسمی بودن دقت شده است و با این حال از لوگوی مرکز وکلا استفاده شده است.

استفاده از فونت های خوانا در طرح کارت ویزیت وکالت 

طرح کارت ویزیت دفتر حقوقی از فونت های خوانا و رسمی استفاده شده است که متناسب با شغل وکالت می باشد. در این مدل مشاغل استفاده از فونت ها خوانا و ساده خیلی مهم است.

طرح کارت ویزیت وکالت لایه باز

کارت ویزیت وکالت  با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل لایه باز آن که با فرمت psd است در اختیار شما قرار می گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید این کارت ویزیت را به دلخواه ویرایش کنید. و از آن در کار های دیگر تان نیز استفاده کنید. مانند بنر و استفاده در شبکه های اجتماعی.

برچسب ها: