دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر آموزشگاه رانندگی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
25.4MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آموزشگاه رانندگی

بنر آموزشگاه رانندگی که در تصویر روبه رو قرار دارد یک تابلو بنر برای سردری مغازه و یا بیلبورد شهری می توان استفاده کرد. تبلیغات محیطی یکی از تاثیر گذارترین تبلیغات می باشد. و در ذهن مخاطب بیشتر می ماند. مشاغل مانند آموزشگاه ها تبلیغات محیطی با یک طرح جذاب می تواند تاثیر مستقیم به کسب و کار شما بگذارید این بنر آموزشگاه رانندگی یک طرح جذاب که تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است و شما با خیال راحت می توانید این طرح بنر را به چاپ برسانید

طرح بنر آموزشگاه رانندگی

بنر آموزشگاه رانندگی از رنگ های آبی در آن بشتر استفاده شده است. زمینه این بنر یک وکتور شهر می باشدو در این بنر آموزش رانندگی از وکتور های زیادی استفاده شده است که تابلوهای راهنمایی رانندگی می باشد که این وکتور های راهنمایی رانندگی بیان گر هویت شغلی بنر را برملا می کند که مخاطب حتی با یک نگاه کوتاه می تواند به هویت شغلی پی برد.

بنر آموزشگاه رانندگی لایه باز

آموزشگاه رانندگی که در تصویر مشاهده می کنید به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد یعنی این که بنر با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است که شما قادر می سازد هر تغییر که خواستید روی این بنر انجام دهید حتی از وکتور و عکس ماشین که گنجانده شده در این بنر به تنهایی استفاده کنید حتی می توانید این طرح را شخصی سازی کنید.

برچسب ها: