دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر آموزشگاه زبان

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
121MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آموزشگاه زبان

بنر آموزشگاه زبان که در تصویر مشاهده می کنید به صورت یک طرح تابلو بنر و یا بیلبورد شهری می باشد. بنر تبلیغاتی آموزشگاه زبان یک تبلیغ محیطی محسوب می شود. امروزه تبلیغات محیطی یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات بر روی کسب و کار های شما است. ماندگاری در ذهن مخاطب بیشتر است. مشاغل مانند آموزشگاه ها باید بر روی تبلیغات محیطی بیشتر دقت کنند که تاثیر آن بر روی کسب و کار بیشتر است.

طرح بنر آموزشگاه زبان

نمونه بنر آموزش زبان با استفاده از رنگ های بنفش و صورتی طراحی شده است. در طراحی بنر آموزشگاه زبان انگلیسی از وکتورها و عکس های باکیفیت و گوناگون زیادی استفاده شده است. در هر سمت بنر آموزش زبان عکس های مربوط به آموزش زبان گنجانده شده است و در زمینه بنر وکتور های گوناگون با کیفیت نیز به کار گرفته شده است.

بنر تبلیغاتی آموزشگاه زبان انگلیسی لایه باز

بنر تبلیغاتی برای آموزشگاه زبان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از انواع عکس و وکتور های با کیفیت استفاده شده که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که دوست داشتید روی این بنر آموزش زبان انگلیسی بدهید عکس ها و وکتور های آن را عوض و یا در کار های دیگر استفاده کنید و یا متن بنر را تغییر بدهیدو… .

برچسب ها: