دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر آموزشگاه موسیقی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
121MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آموزشگاه موسیقی

بنر آموزشگاه موسیقی که در تصویر روبرو قرار دارد طرح یک بنر سردری مغازه و یا بیلبورد شهری می باشدکه برای مشاغل و یا افزادی تخصصی آموزش موسیقی است مناسب می باشد که برای این موارد از مشاغل ها تبلیغات محیطی یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات می باشد در هر چقدر که تبلیغات شما زیبا باشد در ذهن مخاطب بیشتر تاثیر می گذارد. این بنر تبلیغاتی آموزشگاه موسیقی تمامی اصول چاپی در آن رعایت شده است و شما با خیال راحت می توانید این بنر را به چاپ برسانید.

طرح بنر آموزشگاه موسیقی

طراحی بنر آموزشگاه موسیقی ساده و جذاب است تقریبا این بنر به دو قسمت تقسیم شده است سمت چپ عکس یک موزیسین گیتار برقی است که با کیفیت بالا گنجانده شده است و سمت راست بنر نوشته ها و مشخصات گنجانده شده است.بنر با استفاده از یک وکتور کاغذ پاره که برای جذابیت بیشتر استفاده شده است. عمده ی رنگ های استفاده شده در این بنر رنگ های سیاه و خاکستری می باشد.

بنر تبلیغاتی آموزشگاه موسیقی

بنر تبلیغاتی آموزشگاه موسیقی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. طراحی بنر برای آموزشگاه موسیقی باید با حساسیت زیاد باشد چون المام های به کار رفته باید مناسب مشاغل باشد در نظر داشته باشید که این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و هر تغییر که بخواهید روی آن می توانید انجام بدهید

برچسب ها: