دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر آموزشگاه نقاشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
44.4MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آموزشگاه نقاشی

بنر آموزشگاه نقاشی که در تصویر مشاهده می کنید یک طرح بنر سردری مغازه و یا بیلبورد محیطی یکی از تاثیر گذارترین نحوه تبلیغ مشاغل است که مستقیم به روشد کسب و کار شما تاثیر دارد. مشاغل مانند آموزشگاه ها باید به تبلیغات محیطی بیشتر اهمیت بدهند چون در روند رشدشما تاثیر دارد.

طراحی بنر آموزشگاه نقاشی

طراحی بنر آموزشگاه نقاشی که در تصویر روبه رو مشاهده می کنید ار یک طراحی ساده ولی درعین حال زیبا برخورداراست. در نظر داشته باشید که بنر برای آموزشگاه نقاشی دارای اصول و ریزه کاری ها باید داشته باشد که در در طراحی این بنر به موارد فوق دقت شده است.زمینه این بنر به رنگ طوسی می باشد و در روی آن از وکتور های ضرب قلم نقاشی استفاده شده است که جذابیت و هویت مشاغل را بیان می کند. علاوه بر آن عکس یک نقاش با کیفیت نیز استفاده شده است. بنر آموزش نقاشی باید بیشتر از جنبه هنر کیفیت بالای داشته باشد.

بنر آموزشگاه نقاشی لایه باز

بنر آموزشگاه نقاشی لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما را قادر می سازد که هر تغییر که دوست داشته باشید بر روی آن اعمال کنید از وکتور و عکس های این بنر می توانید استفاده کنید و یا آن ها را جایگزین کنید و حتی از متن بنر آموزشگاه نقاشی می توانید استفاده کنید

برچسب ها: