دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر باطری سازی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
59.7MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر باطری سازی

بنر باطری سازی که در تصویر مشاهد می کنید یک بنر سردری است. شما طرح این بنر باطری سازی را می توانید بیلبورد شهری استفاده کنید. این روز های تبلیغات اثر بسیار زیادی بر روی مشاغل می گذارد. تبلیغات محیطی اثر سازدی در روند رشد کسب و کار شما دارد. مشاغل مانند باطری سازی خودرو و غیره باید روی تبلیغات محیطی بیشتر تمرکز کنند. در طراحی این بنر باتری سازی از تمام اصول چاپی مدرن رعایت شده است و شما با خیال راحت می توانید این بنر را به چاپ برسانید

طرح بنر باتری سازی خودرو

بنر باطری سازی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از متد های روز گرافیک طراحی شده است. رنگ های استفاده شده در طراحی این بنر باتری سازی آبی و قرمز می باشد. زمینه این بنر طرح هاشور دارد و از وکتور های رنگ قرمز که رنگ مکمل آن است استفاده شده. در سمت راست بنر از عکس سیاه سفید شده باتری ماشین و روی آن هم از عکس ماشین با رنگ قرمز استفاده شده است که سازگار با طرح بنر باطری سازی دارد. در سمت چپ بنر از عکس های باطری ماشین دینام استفاده شده است که بیانگر هویت مشاغل است.

طرح لایه باز باطری سازی خودرو

طرح لایه باز باطری سازی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که خواستید روی آن انجام دهید. حتی میتوانید از عکس ها وکتور های این کارت ویزیت در دیگر کار های گرافیکی استفاده کنید.

برچسب ها: