دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر تبلیغاتی شرکت هواپیمایی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
28.5MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آژانس هواپیمایی

بنر آژانس هواپیمایی که در تصویر مشاهده می کنید یک بنر تبلیغات محیطی می باشد. تبلیغات های محیطی یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات به حساب می آید. تبلیغات محیطی از گذشته تا به امروز یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات در حوزه کسب و کار می باشد. تبلیغات محیطی در روند رشد کسب کار شما نقش بسیار مهمی را بازی می کند. اعتماد عموم جامعه به تبلیغات محیطی بیشتر از سایر تبلیغات هست. در تبلیغات محیطی همیشه در ذهن مخاطب ماندگار خواهید شد. تابلو سردی برای هر کسب و کاری حیاتی می باشد. داشتن یک تابلو سردری با طراحی خوب در روند کسب و کار شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. بنر آژانس هواپیمایی از یک طرح زیبا و جذاب برخورد دار است و با استفاده از استاندارد های چاپی طراحی شده است.

طرح بنر آژانس هواپیمایی

بنر آژانس هواپیمایی با استفاده از جدید ترین متدهای گرافیکی روز دنیا. در طراحی این بنر از انواع عکس و وکتور های با کیفیت استفاده شده است. در عکس های استفاده شده در این بنر از منظره های شهر های معرف است. زمینه این بنر آژانس هواپیمایی با استفاده از رنگ های سیاه و زرد تشکیل شده است. طراحی زیبا و منحصر فردی دارد.

بنر لایه باز آژانس هواپیمایی

بنر آزانس هواپیمایی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در طراحی این بنر آژانس هواپیمایی از انواع عکس و وکتور های گوناگون استفاده شده است. و شما می توانید از این عکس ها نیز در کار های دیگرتان استفاده کنید. فایل این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این بنر انجام دهید.

برچسب ها: