دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر تبلیغاتی لوازم ورزشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
15.9MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر لوازم ورزشی

بنر لوازم ورزشی که در تصویر مشاهده می کنید یک بنر تبلیغاتی می باشد. این بنر می تواند بیلبورد شهر استفاده شود و هم تابلو سردر مغازه استفاده شود. بنر های تبلیغاتی محیطی از گذشته تا به امروز یکی از تاثیر گذارترین تبلیغات می باشد. اعتماد مردم به تبلیغات های محیطی بیشتر از سایر تبلیغات است. تابلو سردر مغازه یکی از حیاتی ترین تبلیغات برای هر مغازه است. یک تابلو سردری مغازه خوب می تواند در روند رشد کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد. این بنر برای لوازم ورزشی طراحی شده است که از تمامی استاندارد های چاپی در آن رعایت شده و شما به راحتی می توانید این بنر را به چاپ برسانید.

طرح بنر فروشگاه لوازم ورزشی

طراحی بنر لوازم ورزشی با استفاده از رنگ های قرمز و سیاه طراحی شده است. در این بنر لوازم ورزشی از عکس های با کیفیت لوازم ورزشی استفاده شده است. رنگ عمده این بنر قرمز می باشد. و از وکتور های زیاد هم برای جذابیت این بنر استفاده شده است. رنگ نوشته ها هم مطابق با رنگ زمینه برگزیده شده است.

بنر لایه با لوازم ورزشی

بنر تبلیغاتی فروشگاه لوازم ورزشی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. لایه باز بودن این فایل به شما کمک می کند تا هر تغییراتی که دارید می توانید به راحتی روی آن اعمال کنید عکس های استفاده شده در این بنر دوربروی شده است و می توانید در دیگر طرح هایتان استفاده کنید

برچسب ها: