دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر تیر آهن فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
95.0MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر آهن آلات

بنر آهن آلات که در تصویر مشاهده می کنید. یک بیلبورد تبلیغاتی و یا یک تابلو سردر مغازه می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات محیطی یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات می باشد. عموم مردم اعتماد بیشتری به تبلیغات محیطی دارند. تبلیغات محیطی در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری دارد. تابلو سردر مغازه یکی از حیاتی ترین تبلیغات برای هر کسب و کاری می باشد. مخاطب شما را با تابلو پیدا می مشناسد. بهتر است بگویم که شناسنامه مغازه شما تابلوی شما می باشد. به این خاطر است که شما با استفاده از یک طرح خوب تابلو سردر مغازه می تواند در روند رشد کسب و کار شما تاثیر مثبت زیادی میگذارد. این بنر تیر آهن فروشی با استفاده از استاندارد های چاپی طراحی شده است. و شما به راحتی می توانید این بنر را به چاپ برسانید.

طرح بنر آهن آلات

بنر آهن فروشی با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی روز دنیا طراحی شده است در طراحی این بنر از انواع مختلف عکس های با کیفیت میلگرد، تیرآهن و… استفاده شده است. در زمینه این بنر آهن آلات از یک عکس آهن آلات استفاده شده است که با افکت های رنگی جذابیت آن دو چندان شده است. در این صورت که مشاهده می کنید. تم رنگی این بنر با استفاده از رنگ های سرمه ای و زرد استفاده شده است.

بنر لایه باز آهن آلات

بنر لایه باز آهن با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در طراحی این بنر آهن آلات که لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد از انواع عکس و وکتور های گوناگون استفاده شده است. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این بنر اعمال کنید.

برچسب ها: