دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر درب و پنجره سازی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
163MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر درب و پنجره سازی

بنر درب و پنجره سازی که در تصویر مشاهده می کنید. یک بنر تبلیغات محیطی می باشد. بنر های تبلیغات محیطی از گذشته تا به امروز یکی از جذاب ترین و تاثیر گذار ترین تبلیغات می باشد. مردم به تبلیغات شهری بیشتر اعتماد دارند. تابلو سردر مغازه یکی از حیاتی ترین تبلیغات برای هر کسب و کار می باشد. تابلو سردر مغازه به عنوان شناسنامه کسب و کارت شما می باشد. مخاطبین شما را با تابلو سردر مغازه شما پیدا می کنند و به خاطر می سپارنند. بس یک طراحی خوب می تواند در روند رشد کسب و کار شما بسیار مهم و تاثیر گذار باشد. این بنر درب و پنجره سازی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی اصول چاپی طراحی شده است. و شما به راحتی می توانید این بنر را به چاپ برسانید.

طرح بنر درب و پنجره سازی

طرح بنر در و پنجره سازی با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی روز دنیا استفاده شده است. در طراحی این از انواع وکتور و عکس های با کیفیت استفاده شده است. عکس های پنجره که استفاده شده از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تم رنگی این بنر سرمه ای و نارنجی می باشد. رنگ سرمه ای در رمینه این بنر درب و پنجره سازی استفاده شده است. و رنگ نارنجی به صورت وکتور در کنار طرح قرار گرفته است.

بنر لایه باز درب و پنجره سازی

بنر درب و پنجره سازی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته با شید می توانید روی این بنر انجام دهید و آن را شخصی سازی کنید.

برچسب ها: