دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر لوازم کادویی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
22.4MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر لوازم کادویی

بنر لوازم کادویی که در تصویر مشاهده می کنید یک بنر تبلیغاتی می باشد. این بنر را شما می توانید هم به صورت یک بیلبورد شهر و یا یک تابلوی مغازه استفاده کنید. بنر های تبلیغاتی از گذشته تا به امروز یکی از روش های تاثیر گذار تبلیغاتی می باشد. مردم در جامعه به تبلیغات محیطی بیشتر اهمیت می دهند و قابل اعتماد تر از دیگر تبلیغات می دانند. تابلو های سردر مغازه یکی از فاکتور های مهم یک کسب و کار می باشد. توجه داشته باشید هر مغازه می خواهد دیده شود باید از تابلو سردرمغازه استفاده کن. یک تابلو سردر مغازه می تواند در روند رشد کسب و کار شما کمک کند. این بنر لوازم کادویی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی استاندارد های چاپی طراحی شده است. و شما می توانید این بنر را به راحتی به چاپ برسانید.

طرح بنر لوازم کادویی

بنر لوازم کادویی با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی روز دنیا طراحی شده است. در طراحی این بنر از انواع وکتور های زیبا و با کیفیت استفاده شده است. عمده این وکتور از روبان و جعبه کادو می باشد. که نشان گر لوازم کادویی می باشد. رنگ های استفاده شده در این بنر رنگ های سفید و قرمز می باشد. طرح این بنر لوازم کادویی ساده ولی در عین حال شیک هست.

بنر لایه باز لوازم کادویی

بنر لوازم کادویی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از انواع وکتور استفاده شده است. این در حالی است که شما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوستداشته باشید می توانید روی این بنر انجام دهید.

برچسب ها: