دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر پیک موتوری

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
89.9MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر پیک موتوری

بنر پیک موتوری که در تصویر مشاهده می کنید یک تبلیغات میحطی می باشد که به صورت یک بنر تبلیغاتی محیطی و تابلو مغازه در آمده است. تبلیغات های محیطی از گذشته تا به امروز یکی از تاثیر گذارترین تبلیغات می باشد. حتی با گذشت زمان و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی تبلیغات محیطی قدرت و تاثیر گذاری خود را حفظ کردن. تبلغات محیطی برای مخاطب قابل اعتماد تر است. کلاس کاری شما با تبلیغات محیطی بیشتر می شود. تابلو سردی برای هر مغازه مهم است که مشتریان شما با تابلو، شما را پیدا می کنند. انتخاب یک طرح مناسب برای تابلو یک کار ضروری است. طرح این بنر پیک موتوری بسیار زیبا و جذاب است و شما هیچ مشکلی در چاپ این بنر نخواهید داشت.

طرح بنر پیک موتوری

طرح بنر پیک موتوری همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک بنر بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. این بنر پیک موتور الهام گرفته شده از بروز ترین طرح های گرافیکی می باشد. رنگ های استفاده شده در این بنر بیشتر از رنگ های سیاه و قرمز می باشد. در این بنر پیک موتوری از عکس های با کیفیت نیز استفاده شده است. عکس های استفاده شده در این بنر به خاطر این که پیک موتوری است عکس های موتور استفاده شده است. یک عکس با زمینه موتور که دوربروی شده است و یک عکس با زمینه چندتا موتور استفاده شده است.

بنر لایه باز پیک موتوری

بنر پیک موتوری با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از عکس های با کیفیت زیاد استفاده است در این به خاطر استفاده از عکس های موتور می توانید این بنر را برای نمایشگاه موتور نیز استفاده کنید. فایل این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از عکس های این بنر در طرح های دیگر تان نیز استفاده کنید.

برچسب ها: