دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر مشاور املاک

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
44.9MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر مشاوره املاک

بنر مشاوره املاک که در تصویر مشاهد می کنید به صورت یک بنر سردری می باشد. این بنر را می توانید در بیلبودر های شهری نیز استفاده کنید. طرح خوب و زیبا در امر جذب مشتری برای مشاغل بسیار حائز اهمیت است. علی الخصوص مشاغل مانند مشاور املاک. در طراحی این بنر از تمام اصول چاپی مانند انداز، رزلوشن و فرمت رنگی استفاده شده است.

طراحی بنر تبلیغاتی مشاور املاک

بنر تبلیغاتی مشاور املاک که در تصویر مشاهده می کنید به صورت جذاب و قابل مفهم برای عموم جامعه می باشد یعنی به این معنا است که کسی با یک نگاه می فهمد که این بنر برای مشاور املاک است. زمینه این طرح بنر مشاور املاک به این صورت می باشد که از رنگ های روشن مانند سفید و طوسی استفاده شده و رنگ مکمل آن سرمه ای انتخاب شده است. با در نظر داشت مشاغل عکس استفاده شده در این بنر مشاور املاک ساختمان می باشد. این عکس ساختمان متناسب با مشاغل می باشد.

بنر مشاور املاک لایه باز

بنر مشاور املاک لایه باز که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و طرح بنر مشاور املاک به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. این به این معنا است که شما می توانید هر تغییر که خواستید به راحتی روی این بنر مشاور املاک انجام دهید. از عکس و وکتور های موجود در این بنر می تواید در دیگر طرح هایتان استفاده کنید و یا حتی می توانید از عکس های دیگر در این طرح استفاده کنید

 

برچسب ها: