دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر پوشاک زنانه

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
42.2MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر پوشاک زنانه

بنر پوشاک زنانه که در تصویر مشاهده می کنید به صورت تابلو سردری می باشد. از این طرح می توانید برای مشاغل بوتیک زنانه ، مردانه و… است در طراحی این بنر پوشاک زنانه از تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است. اندازه ، فرمت رنگی و رزولوشن در این طرح برای چاپ مناسب است و شما با خیال راحت می توانید این طرح را به چاپ برسانید.

طرح بنر لباس فروشی زنانه

طرح تابلو پوشاک زنانه در تصویر مشاهده می کنید به صورت جذاب و زیبا طراحی شده است. این طرح بنر لباس فروشی با استفاده از تم رنگی سرمه ای طراحی شده است. در طراحی این نبر از انواع وکتور های با کیفیت نیز استفاده شده است. فونت های که در این بنر استفاده شده فونت های جذابی هستند. و شما می توانید از متن بنر پوشاک زنانه هم استفاده کنید. و در این بنر عکس پوشاک زنانه نیز استفاده شده است. و این عکس از کیفیت بالای برخوردار است.

طرح لایه باز بنر بوتیک زنانه

بنر بوتیک زنانه به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد یعنی این بنر با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که بخواهید روی آن انجام دهید. از وکتور های آن می توانید در دیگر کار های گرافیکی تان استفاده کنید. و یا حتی می توانید عکس های دیگر به این طرح اضافه کنید و کاملا شخصی سازی کنید

برچسب ها: