دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر سیسمونی نوزاد

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
56.6MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر سیسمونی

بنر سیسمونی که در تصویر مشاهده می کنید یک بنر تبلیغاتی برای فرشگاه سیسمونی می باشد. هر مغازه برای دیده شدن به تبلیغات محیطی نیاز دارد مانند بنر سردری و یا بیلبورد های خیابانی نیاز دارد. این محصول یک بنر تبلیغات سیسمونی می باشد. که برای مشاغل پوشاک بچگانه و و سیسمونی بسیار مناسب می باشد.

طرح بنر سیسمونی

طراحی بنر سیسمونی به صورت خیلی جذاب و مدرن طراحی شده است. در طراحی این بنر سیسمونی نوزاد از انواع وکتور و عکس های با کیفیت استفاده شده است. همانطور که در عکس بنر سیسمونی نوزاد مشاهده می کنید تم رنگی این بنر از رنگ های آبی و سفید استفاده شده است. در گوشه های طرح از وکتور های طرح موج که به رنگ آبی هست استفاده شده است. و از عکس های با کیفیت نوزاد نیز استفاده شده است.طرح بروز و زیبا این طرح می تواند در جذب مشتری به شما کمک کند.

طرح لایه باز بنر سیسمونی

بنر لایه باز سیسمونی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. همانطور که می دانید نرم افزار فتوشاپ در حوزه گرافیک یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های می باشد. و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که خواستید روی این بنر انجام دهید. این به این معنا می باشد بنر برای سیسمونی را شما می توانید برای پوشاک فروشی استفاده کنید و یا حتی می توانید از عکس و وکتور های آن استفاده کنید و یا به آن عکس، وکتور و یا نوشته اضافه کنید.

برچسب ها: