دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طراحی کارت ویزیت باطری سازی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
7.72MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت باطری سازی

کارت ویزیت باطری سازی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها همانطور که می دانید یک ابزار تبلیغاتی برای مشاغل شما می باشد کارت ویزیت ها از لحاظ هزینه نسبت به سایر تبلیغات کم تر است. کارت ویزیت ها راه ارتباطی صاحبان مشاغل و مخاطبانشان را فراهم می کند. کارت ویزیت های مشاغل باطری سازی باید متناسب با مشاغل آن ها طراحی شده باشند. این نمونه کارت ویزیت باطری سازی با استفاده از تمامی اصول و استاندارد های چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید به چاپ بفرستید.

طراحی کارت ویزیت باطری سازی

طرح کارت ویزیت باطری سازی با استفاده از رنگ های فیروزه ای طراحی شده است طرح متفاوت این کارت نسبت به طرح های مشاغل مربوط آن یکی از جذابیت های این کارت می باشد. در روی اول این کارت ویزیت از انواع عکس های با کیفیت باطری ماشین استفاده شده است. در پشت کارت ویزیت از عکس های لوازم یدکی ماشین نیز استفاده شده است. در این کارت ویزیت عکس لوگو های برند های بزرگ خودروسازی نیز استفاده شده است. طرح این کارت ویزیت باطری سازی بسیار جذاب و مدرن طراحی شده است.

کارت ویزیت لایه باز باطری سازی

کارت ویزیت باطری سازی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ استفاده شده است. در این کارت ویزیت عکس های مختلفی استفاده شده است که به صورت دور بری شده است. شما می توانید حتی از این عکس ها در طرح های گرافیکی دیگرتان نیز استفاده کنید. فایل این کارت ویزیت باطری سازی لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد که شما تغییراتتان را به راحتی روی آن انجام دهید.

برچسب ها: