دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح لایه باز پزشک اعصاب و روان

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

طراحی کارت ویزیت روانشناس بالینی با طرحی ساده و شیک به شما کمک می کند تا ظاهری حرفه ای و قابل اعتماد به عنوان یک متخصص سلامت روان به خودتان بدهید.

مشخصات این کارت ویزیت روانپزشکی:

  • طرح ساده و شیک: این کارت ویزیت از طرحی ساده و در عین حال شیک استفاده می کند که برای مطب روانشناسی شما ظاهری مدرن و امروزی به ارمغان می آورد.
  • قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ: این کارت ویزیت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید به راحتی آن را با استفاده از نرم افزار فتوشاپ مطابق با نیاز خود ویرایش کنید.
  • طراحی پشت رو: این کارت ویزیت در دو رو طراحی شده است که در پشت آن می توانید اطلاعات بیشتری مانند آدرس وب سایت، شبکه های اجتماعی و یا خدمات ارائه شده خود را درج کنید.
  • استفاده از رنگ های سفید و آبی: در طراحی این کارت ویزیت از رنگ های سفید و آبی استفاده شده است که رنگ هایی آرامش بخش و مطمئن برای حوزه سلامت روان می باشند.
  • زمینه سفید: زمینه ی این کارت ویزیت سفید است که خواندن متن را آسان تر می کند و به طراحی حس فضای بیشتر می دهد.
  • متناسب برای چاپ: این کارت ویزیت با ابعاد استاندارد ۹ در ۶ سانتی متر طراحی شده است که برای چاپ به صورت افقی یا عمودی مناسب می باشد.
  • درج متن های لازم برای یک کارت ویزیت روانشناسی: در این کارت ویزیت تمام متن های لازم برای یک کارت ویزیت روانشناسی مانند نام و نام خانوادگی روانشناس، تخصص، شماره تماس، آدرس و آدرس وب سایت درج شده است.
  • این کارت ویزیت برای کلیه روانشناسان، مشاوران روانشناسی، روان درمانگران و متخصصان سلامت روان مناسب می باشد.

نحوه استفاده از طرح کارت ویزیت روانشناسی:

  1. برای استفاده از این کارت ویزیت، ابتدا آن را دانلود کرده و سپس با نرم افزار فتوشاپ باز کنید.
  2. متن ها و اطلاعات را مطابق با نیاز خود ویرایش کرده و کارت ویزیت را ذخیره کنید.
  3. در نهایت کارت ویزیت را به صورت آنلاین یا حضوری چاپ کنید.

سخن پایانی:

کارت ویزیت یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای روانشناسان و سایر متخصصان حوزه سلامت روان است. یک کارت ویزیت خوب باید بتواند اطلاعات ضروری را به مخاطبان منتقل کند و در عین حال، چشم نواز و جذاب باشد. کارت ویزیت روانشناسی طرح ساده و شیک، یک گزینه مناسب برای روانشناسان و سایر متخصصان حوزه سلامت روان است. این کارت ویزیت از طرحی ساده و شیک استفاده می کند و در رنگ های مشکی و طلایی که رنگ هایی آرامش بخش و مطمئن برای این حوزه می باشند، طراحی شده است. همچنین، تمام متن های لازم برای یک کارت ویزیت روانشناسی در این کارت ویزیت درج شده است. با استفاده از این کارت ویزیت می توانید به راحتی ظاهری حرفه ای و قابل اعتماد به خودتان به عنوان یک متخصص سلامت روان بدهید.