دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح کارت ویزیت باطری سازی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
6.43MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت باطری ساز

کارت ویزیت باطری ساز که در تصویر مشاهده می کنید یک طرح کارت ویزیت پشت رو می باشد. همانطور که می دانید کارت ویزیت یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت نسبت به تبلیغات های دیگر از هزینه پایین برخوردار است. ولی در عین حال از تاثیر گذاری بیشتری نسبت به طرح های دیگر دارد. کارت ویزیت برای مشاغلی چون باطری سازی تاثیر مستقیم بر روند رشد کسب و کارتان دارد نمونه کارت ویزیت باطری سازی استاندارد های چاپی در آن رعایت شده است و با خیال راحت می توانید این کارت را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت باطری سازی

طراحی کارت ویزیت باطری سازی یک طرح خاص دارد. زمینه کارت ویزیت عمدتا از رنگ های تیره استفاده شده است. در رویه اول کارت ویزیت باطری ساز از یک عکس ماشین با کیفیت به رنگ سیاه استفاده شده است که همخوانی زیادی با زمینه کارت دارد و از وکتور های زیادی که رنگ های متضاد با زمینه استفاده شده است که رنگ آنها قرمز و سفید می باشد. در رویه دوم کارت ویزیت به خاطر همخوانی با رویه دوم طرح شبیه به هم دارد و از عکس باطری ماشین و لوگوی برندهای معروف ماشین سازی نیز استفاده شده است که جذابیت بیشتری به کارت ویزیت باطری سازی داده است.

کارت ویزیت لایه باز باطری سازی

طرح کارت ویزیت باطری سازی لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. طراحی این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار قدرتمند فتوشاپ طراحی شده است. و شما را قادر می سازد که با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید روی این کارت ویزیت انجام دهید. از وکتور و عکس های این طرح کارت ویزیت باطری سازی می توانید در طرح های دیگرتان نیز استفاده کنید

برچسب ها: