دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

طرح کارت ویزیت مزون لباس زنانه

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
26.5MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت مزون لباس زنانه

کارت ویزیت مزون لباس که در تصویر مشاهده می کنید به صورت دو رو طراحی شده است. کارت ویزیت ها یک ابزار تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت ها یک المان ضروری برای هر مشاغل می باشد. با کارت ویزیت شما به راحتی می توانید مشاغل و حرفه خودتان را به مخاطبانتان معرفی کنید. کارت ویزیت یک راه ارتباطی بین شما و مشتریانتان باز می کند این کارت ویزیت های نسبت که سایر المان های تبلیغاتی از هزینه کمتری برخوردار است ولی در عین حال از تاثیر گذاری بیشتری در روند رشد کسب و کار دارد. این نمونه کارت ویزیت مزون خیاطی با رعایت تمام استاندارد های چاپی طراحی شده است و شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

طراحی کارت ویزیت مزون خیاطی

کارت ویزیت مزون خیاطی با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی روز دنیا طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از وکتور های گوناگون زیادی استفاده شده است. در زمینه این کارت ویزیت مزون خیاطی از وکتور گل آبی استفاده شده است که جذابیت این کارت را دو چندان می کند. تم رنگی این کارت ویزیت از رنگ های آبی و سفید استفاده شده است. در این کارت ویزیت مربع از وکتور مزون نیز استفاده شده است.

کارت ویزیت لایه باز مزون لباس زنانه

کارت ویزیت مزون لباس زنانه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در طراحی این کارت ویزیت از انواع وکتور با کیفیت استفاده شده است و طرح این کارت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید این طرح را با استفاده از این نرم افزار ویرایش کنید

برچسب ها: