دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

مدل کارت ویزیت وکالت لایه باز لاکچری با بهترین رنگ برای کارت ویزیت وکالت

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
6.86MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت وکالت لاکچری 

کارت ویزیت وکالت اهمیت زیادی به وکلا دارد. کارت ویزیت شیک می تواند اولین برداشت مثبت در ذهن مخاطب ایجاد کند. به مخاطب اطمینان و اعتماد کامل دهد. ک یک تصویر ماندگاری در ذهن مخاطب از شما به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری بگذارد. در نهایت، مهم است که کارت ویزیت وکالت شیک متناسب با نیازها و اهداف شما طراحی شود. با طراحی یک کارت ویزیت وکالت لاکچری، می توانید تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود بگذارید و به موفقیت حرفه ای خود کمک کنید. در تصویر بالا که مشاهده می کنید یک کارت ویزیت وکالت لاکچری وی باشد که از ویژگی های این در در ادامه بیان می شود.

کارت ویزیت وکالت لاکچری با طرح لایه باز

این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و فایل این کارت ویزیت وکالت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد که در اینجا برخی از مزایای استفاده از لایه باز بودن کارت ویزیت آورده شده است:

  • انعطاف پذیری
  • سرعت بخشیدن به روند طراحی
  • کاهش هزینه های طراحی

شما با استفاده از نرم افزار فتوشاپ هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت ویزیت انجام دهید. و در کار های گرافیکی دیگر مانند تراکت، بنر، پست های شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

مدل طراحی کارت ویزیت لاکچری 

کارت ویزیت لاکچری شیک با ابعاد استاندارد ۹ در ۶ طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از فرمت رنگی CMYK استفاده شده است. رزولوشن این طرح ۳۰۰ می باشد که متناسب با چاپ می باشد. این کارت ویزیت را می توانید در انواع مختلف کارت ویزیت مانند لمینت، کتان و غیره به چاپ برسانید.

مدل نمونه کارت ویزیت وکالت شیک

کارت ویزیت وکیل پایه یک دادگستری با الهام گرفته از طرح های خارجی طراحی شده است. طرح کارت ویزیت وکالت ساده ولی در عین حال بسیار شیک می باشد

از ویژگی های این طرح کارت ویزیت وکالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از رنگ های زیبا و متناسب با شغل وکالت
  • استفاده از تصاویر و المان های گرافیکی مرتبط با وکالت
  • استفاده از فونت های جذاب و رسمی برای وکلا
  • انتقال اطلاعات و برندینگ برای. وکلا

بهترین رنگ برای کارت ویزیت وکالت 

کارت ویزیت وکالت ساده و شیک که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از رنگ های سرمه ای و سفید طراحی شده است. رنگ سرمه ای و سفید ترکیبی کلاسیک و شیک است که می تواند در طراحی کارت ویزیت وکالت استفاده شود. این ترکیب رنگی می تواند پیام های مختلفی را منتقل کند، از جمله:

  • اعتماد و اعتبار
  • لوکس و ظرافت
  • قدرت و اقتدار

این ترکیب رنگی برای کارت ویزیت وکالت مناسب است زیرا می تواند حس اعتماد، اعتبار، و حرفه ای بودن را منتقل کند. این ویژگی ها برای وکلا بسیار مهم هستند، زیرا آنها باید به عنوان افرادی قابل اعتماد و باتجربه شناخته شوند.

تصاویر و المان های استفاده شده در کارت ویزیت وکالت

در این کارت ویزیت از تصاویر با کیفیت مجسمه عدالت، ترازو و از لوگوی مرکز وکلا نیز استفاده شده است. استفاده از مجسمه عدالت و ترازو در کارت ویزیت وکالت به معنای تأکید بر اصول عدالت و انصاف در حرفه وکالت است. این نمادها نشان دهنده تعهد وکیل به ارائه خدمات حقوقی عادلانه و منصفانه به مشتریان خود هستند. ترازو نیز نمادی از عدالت و انصاف است. ترازو نشان دهنده این است که وکیل باید تمام جوانب یک پرونده را با دقت بررسی کند و تصمیمی عادلانه و منصفانه بگیرد. لوگوی مرکز وکلا نیز می تواند نمادی از اعتبار و تجربه مرکز وکالت باشد. لوگوی مرکز وکالت نشان دهنده تخصص و حرفه ای بودن مرکز وکالت است.

فونت های استفاده شده در کارت ویزیت وکالت لاکچری

کارت ویزیت از فونت های جذاب و رسمی نستعلیق برای نوشتن نام وکیل استفاده شده است. و برای دیگر نوشته ها هم از فونت های خوانا و جذاب استفاده شده است. فونت های استفاده شده جنبه‌ی رسمی دارد.

انتقال اطلاعات و برندینگ وکیل

نمونه کارت ویزیت وکالت لایه باز لاکچری با استفاده از اصول و بازاریابی و تبلیغاتی طراحی شده است در این کارت ویزیت نام وکیل به صورت بزرگ و با فونت متفاوت نوشته شده است و و دیگر نوشته کوچکتر از نام وکیل نوشته شده است که این عمل در برندینگ نام وکیل کمک می کند.

در نتیجه 

نمونه طرح کارت ویزیت وکالت لایه باز لاکچری با الهام گرفته از طرح های خارجی وکالت شیک طراحی شده است و برای وکلای که می خواهند یک کارت ویزیت متفاوت و شیک داشته باشند بسیار مناسب است

برچسب ها: