دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

نمونه طرح کارت ویزیت وکالت جدید با رنگ های مشکی و طلایی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.33MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت وکالت جدید یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی قدرتمند است که می‌تواند نقش مهمی در موفقیت وکلا ایفا کند. کارت ویزیت وکیل یک روش عالی برای معرفی خود، کسب‌وکار و خدمات خود به دیگران است. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا شبکه خود را گسترش داده و مشتریان جدیدی جذب کنید.

کارت ویزیت وکالت جدید اولین چیزی است که یک شخص بالقوه در مورد شما می‌بیند. بنابراین، مهم است که کارت ویزیتی داشته باشید که حرفه‌ای و تاثیرگذار باشد. کارت ویزیت شما باید اطلاعات تماس شما را به‌طور واضح و مختصر ارائه دهد و همچنین باید تصویری از هویت برند شما را ارائه دهد.

ویژگی های کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت دفتر حقوقی از چند ویژگی مهم برخوردار می باشد که در این از چند نمونه از آن ها برای شما بیان میکنیم

حرفه‌ای بودن کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت وکالت جدید باید دارای طراحی و چاپی باکیفیت باشد. این کارت ویزیت در ابعاد ۹ در۶ طراحی شده است و متناسب چاپ بر روی انواع کارت ویزیت (لمینت،کتان و…) می باشد.

خوانایی کارت ویزیت وکالت جدید

اطلاعات تماس (آدرس و شماره تلفن) و اطلاعات وکیل مانند نام و توضیحات تخصصی آن به طور کامل در این کارت ویزیت درج شده است. این اطلاعات به طور منظم و با اولویت بندی درج شده است. یعنی عنوان و نام وکیل بزرگ تر از شماره تلفن و آدرس می باشد.

استفاده از رنگ های جذاب برای کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت وکالت جدید با استفاده از رنگ های پر طرفدار مشکی و طلایی طراحی شده است. در این کارت ویزیت از رنگ سیاه برای زمینه استفاده شده و از المان و اشکال هندشی که به رنگ طلایی هستند استفاده شده است. رنگ های مشکی و طلایی نشان از ثروت و لاکچری بودن است.

استفاده از تصاویر در کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت وکالت با در نظر داشتن طرح آن از عکس نمی توان استفاده کرد چون در طراحی این کارت ویزیت تمرکز اصلی بر این پایه سادگی می باشد. ولی با این حال از لوگوی کانون وکلا استفاده شده است.

استفاده از فونت های خوانا در کارت ویزیت وکالت جدید

کارت ویزیت وکالت جدید با استفاده از فونت های جذاب طراحی شده است. در این کارت ویزیت از فونت های خوانا و جذاب استفاده شده است نام وکیل با استفاده از فونت نستعلیق نوشته شده است.

کارت ویزیت وکالت جدید لایه باز

این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل لایه باز آن که با فرمت psd است در اختیار شما قرار می گیرد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید این کارت ویزیت را به دلخواه ویرایش کنید. و از آن در کار های دیگر تان نیز استفاده کنید. مانند بنر و استفاده در شبکه های اجتماعی

برچسب ها: