دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت باطری سازی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
4.72MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت باطری ساز

کارت ویزیت باطری ساز که در تصویر مشاهده می کنید. به صورت دو رو طراحی شده است. همانطور که می دانید کارت ویزیت یکی از ابزار های مهم برای معرفی مشاغل خود به مشتریانتان هست. در انتخاب طرح کارت ویزیت باید دقت کافی داشته باشید. چون هویت و حرفه شما را نمایندگی می کند نمونه کارت ویزیت باطری سازی از یک طرح جذاب برای مشاغل باطری سازی می باشد. در طراحی این کارت ویزیت از تمام اصول و استاندارد های چاپی در آن رعایت شده است.

طرح کارت ویزیت باطری سازی

طراحی کارت ویزیت باطری سازی و استفاده از المان های مختلف و بروز طراحی استفاده شده است. در طراحی این کارت ویزیت باطری ساز از رنگ های قرمز و سیاه استفاده شده است. در طرح روی کارت ویزیت از زمینه قرمز به حالت پله مانند استفاده شده است در پایین طرح از زمینه فنس مانند بهرمند شده ایم. و از عکس های با کیفیت ماشین و باطری ماشین که دوربری شده نیز استفاده شده است. در پشت کارت ویزیت باطری سازی از این عکس ماشین با بکگراند و از طرح فنس نیز استفاده شده است که هماهنگی پشت و روی کارت را برقرار می کند.

کارت ویزیت لایه باز باطری سازی

طراحی کارت ویزیت باطری سازی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ است که به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می دهد یعنی شما می توانید هر تغییر که دوست داشته باشید روی کارت ویزیت باطری ساز انجام دهید از عکس ها و وکتور های آن می توانید در طرح های دیگرتان نیز استفاده کنید.

برچسب ها: