دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت برنج فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.80MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت فروش برنج

کارت ویزیت فروش برنج که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها برای هر مشاغلی ضروری است. کارت ویزیت یک ابزار برای معرفی شما و حرفه ی شما به مخاطبانتان است. کارت ویزیت یک راه ارتباطی بین شما و مشتریانتان هموار می کند. کارت ویزیت ها نسبت که سایر تبلیغات هزینه کمتری دارد ولی در عین حال تاثیر گذاری بیشتری دارد. یک کارت ویزیت خوب می تواند در روند رشد کسب و کارتان کمک کند. کارت ویزیت برای برنج فروشی که در تصویر مشاهده می کنید نمونه یک کارت ویزیت خوب می باشد. این کارت ویزیت با استفاده از تمامی استاندارد های چاپی طراحی شده است. شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

طراحی کارت ویزیت برای برنج فروشی

طرح کارت ویزیت برای برنج فروشی که در تصویر مشاهد می کنید از طرح زیبا و شیک برخوردار است و در عین حال سادگی این کارت ویزیت یکی از فاکتور های جذابیت آن محسوب می شود. در طراحی کارت ویزیت برنج فروشی از تم رنگی سبز استفاده شده است. عمده رنگ های استفاده شده در این کارت ویزیت سفید و سبز می باشد. در این کارت ویزیت از عکس های با کیفیت دوربروی شده نیز استفاده شده است. رنگ نوشته ها هم متناسب با تم کارت ویزیت می باشد.

کارت ویزیت لایه باز برنج فروشی

کارت ویزیت برنج فروشی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل این کارت ویزیت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. تا شما به راحتی با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید روی این کارت ویزیت انجام دهید. عکس های استفاده شده در این کارت ویزیت از کیفیت بالای برخوردار هستند و می توانید در کار های دیگرتان استفاده کنید.

برچسب ها: