دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت بیمه سامان

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
10.54MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کار ویزیت بیمه سامان

کار ویزیت بیمه سامان که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت بیمه می باشد. کارت ویزیت این ابزار قدرتمند تبلیغات می باشد. کارت ویزیت ها یک راه ارتباطی بین شما و مخاطبانتان می باشد. کارت ویزیت ها نسبت به سایر تبلیغات هزینه کمتری دارد. کارت ویزیت ها تاثیر گذاری خیلی زیادی نسبت به سایر تبلیغات دارد. ماشاغل مانند بیمه باید در انتخاب طرح و جنس کارت دقت کافی را داشته باشند. طرح کارت ویزیت بیمه سامان یک طرح زیبا و جذاب برای ماشاغل بیمه میباشد. در طراحی این کارت ویزیت از تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است.

طرح کارت ویزیت بیمه سامان

طراحی کارت ویزیت بیمه سامان با استفاده از رنگ های آبی و سفید طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از وکتور های با کیفیت که به رنگ آبی هستند استفاده شده است. این نمونه کارت ویزیت بیمه سامان از طراحی ساده و جذابی دارد طراحی این کارت ویزیت برای مشاغل اداری نیز مناسب است. نوشته های این کارت ویزیت متناسب با طرح کارت ویزیت می باشد.

لایه باز کارت ویزیت بیمه سامان

کارت ویزیت بیمه سامان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل این کارت ویزیت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که نرم افزار فتوشاپ یکی از نرم افزار های قدرتمند گرافیکی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت ویزیت انجام دهید

برچسب ها: