دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت تعویض روغنی و آپاراتی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
3.69MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت تعویض روغنی

کارت ویزیت تعویض روغنی که در تصویر روبروی شما قرار دارد یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت علاوه بر آن نشان و هویت کاری شما را به مخاطب نشان می دهد. کارت ویزیت یکی از ابزار های ارتباطی شما و مشتریانتان می باشد. کارت ویزیت نسبت به سایر تبلیغات از هزینه کم برخوردار است. کارت ویزیت تعویض روغنی علاوه بر تبلیغات یک ابزار کار می باشد که مشخصات ماشین در آن درج می شود. در طرح کارت ویزیت تعویض روغنی از تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است. شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت تعویض روغن رو به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت تعویض روغن

نمونه کارت ویزیت تعویض روغن که در تصویر مشاهده می کنید. یک کارت ویزیت با طراحی جذاب است. این کارت ویزیت از زمینه زرد استفاده شده است. کارت ویزیت برای تعویض روغنی باید بعضی از نکات رعایت شده باشد مثلا استفاده از روغن موتور ماشین و یا حتی استفاده از عکس ماشین با کیفیت و دور بوری شده. در پشت کارت ویزیت جای برای نوشتن مشخصات ماشین می باشد.

کارت ویزیت تعویض روغنی لایه باز

کارت ویزیت تعویض روغن با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های با کیفیت نیز استفاده شده است. در نظر داشته باشید فایل این طراحی به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. و شما هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ انجام دهید. حتی می توانید از متن کارت ویزیت تعویض روغنی در کار های گرافیکی دیگر تان نیز استفاده کنید.

برچسب ها: