دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت خیاطی زنانه

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
4.21MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت خیاطی

کارت ویزیت خیاطی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت یکی از ابزار های ساده برای تبلیغات می باشد. انتخاب طرح مناسب برای کارت ویزیت باعت تاثیر مثبت بر روی مشتریان می گذار روند روشد کسب و کارتان را رونق می دهد. این طرح کارت ویزیت خیاطی یک طرح خوب برای مشاغل خیاطی می باشد و از تمام اصول چاپی در آن رعایت شده است و با خیال راحت می توانید این طرح را در انواع مختلف کارت ویزیت به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت خیاطی

کارت ویزیت خیاطی بانوان که در تصویر مشاهده می کنید. به صورت دو رو طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از تم ساده استفاده شده است زمینه کارت به رنگ فیروزه ای می باشد در در طراحی کارت ویزیت خیاطی از وکتور های مخصوص خیاطی نیز بهرمند شده است و از این وکتور چرخ خیاطی با کیفیت نیز استفاده شده است، که زیبایی طرح را دوچندان می کند. رنگ نوشته ها هم متناسب با طرح زمینه انتخاب شده است.

کارت ویزیت خیاطی زنانه لایه باز

کارت ویزیت خیاطی لایه باز می باشد. در این کارت ویزیت لایه باز از انواع وکتور و عکس های باکیفیت استفاده شده است. این کارت ویزیت خیاطی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید انجام دهید. و از وکتور و عکس های این می توانید در طراحی هایتان استفاده کنید

برچسب ها: