دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت داروخانه

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
6.13MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت داروخانه

کارت ویزیت داروخانه که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های قدرتمند تبلیغات می باشد. کارت ویزیت ویزیت ها یکی از بهترین راه ها برای معرفی کسب و کار هایتان می باشد. یک کارت ویزیت خوب می تواند در روند رشد کسب و کار شما تاثیر مستقیم دارد. این نمونه کارت ویزیت داروخانه با استفاده از تمامی استاندارد های چاپی طراحی شده است. شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت داروخانه

طرح کارت ویزیت داروخانه که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از رنگ های سفید و بنفش طراحی شده است در کارت ویزیت داروخانه ها به این نکته توجه کنید که طرح باید ساده ولی در عین حال شیک باشد. در طراحی این کارت ویزیت این نکته رعایت شده است. زمینه این کارت ویزیت داروخانه سفید می باشد. و از وکتور های طرح موج بنفش و دارو استفاده شده است.

کارت ویزیت داروخانه لایه باز

کارت ویزیت داروخانه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل کارت ویزیت داروخانه لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. در این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های گوناگون استفاده شده است. شما با استفاده از این برنامه هر تغییری که دوست داشته باشید روی این کارت ویزیت انجام دهید.

برچسب ها: