دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی ساختمان

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
10.5MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. همانطور که می دانید کارت ویزیت ها یکی از ابزار های تاثیر گذار در تبلیغات می باشد. با این حال نسبت به سایر تبلیغات هزینه کمتری دارد. کارت ویزیت یکی از ساده ترین و مهم ترین راه ارتباطی بین صاحبان مشاغل و مخاطبان آن ها می باشد. در نظر داشته باشید که کارت ویزیت خوب می تواند هویت و حرفه شما را به خوبی به مشتری نشان دهد و یک نکته متمایز بین شما و سایر رقبا باشد. این کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی با استفاده از اصول و استاندارد های چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید این کارت را به چاپ برسانید

طرح کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی

کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی همانطور که می بینید از تم مشکی و طلایی تشکیل شده است. در رویه اول این کارت ویزیت از یک عکس شهر استفاده شده است. در این کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی از وکتور های طلایی نیز استفاده شده است. در نظر داشته باشید که طراحی برای دفاتر فنی مهندسی ویژگی های خاصی برخوردار باشد. این کارت ویزیت از لحاظ طراحی بسیار زیبا و مدرن است.

کارت ویزیت دفتر فنی و مهندسی لایه باز

کارت ویزیت دفتر فنی مهندسی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از عکس و وکتور های با کیفیت نیز استفاده شده است. فایل طرح این کارت ویزیت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. و شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید انجام دهید.

برچسب ها: