دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت دندانپزشک

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
18.2MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت داندانپزشکی

کارت ویزیت داندانپزشکی که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت پشت رو می باشد. این ویزیت های یکی از مهم ترین وسیله برای هر کسب و کارت می باشد. کارت ویزیت های یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات می باشد. کارت ویزیت های یک راه برای ارتباط شما با مخاطبین باز می کند. با کارت ویزیت به بهترین شکل ممکن می توانید کسب و کارتان را برای دیگران معرفی کنید. یک طرح خوب کارت ویزیت می تواند در روند رشد کسب و کارتان تاثیر مثبت بگذارد. این نمونه کارت ویزیت دندانپزشکی که در تصویر مشاهده می کنید با رعایت تمام اصول چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید این کارت را به چاپ برسانید.

کارت ویزیت دندانپزشکی لاکچری

کارت ویزیت دندانپزشکی خاص که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از رنگ های طلای و مشکی استفاده شده است. در این کارت ویزیت از زمینه های طلایی و مشکی استفاده شده است. در این کارت ویزیت دندانپزشکی اطفال از المان های مختلفی در طراحی استفاده شده است که هر کدام در جذابیت طرح تاثیر گذاری بیشتری دارد. این کارت ویزیت از جذابیت خاصی برخوردار است.

کارت ویزیت دندانپزشی PSD

کارت ویزیت دندانپزشکان با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل این کارت ویزیت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که دوست داشته باشید روی این کارت ویزیت انجام دهید. حتی می تواید متن این کارت ویزیت دندانپزشکی را ویرایش کنید

برچسب ها: