دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت دندانپزشکی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.91MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت دندانپزشک

کارت ویزیت دندانپزشک که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی می باشند. کارت ویزیت ها یک راه ارتباطی بین شما و مخاطبین شما فراهم می کند. کارت ویزیت نشان تبحر شما در کار است. کارت ویزیت ها نسبت به سایر تبلیغات ها هزینه کمتری برخوردار است، اما از تاثیر گذاری زیادی بر روی مخاطب شما می گذارد. در نظر داشته باشید یک طرح خوب بر روند رشد کسب کار شما چقدر تاثیر می گذارد. کارت ویزیت کلینیک دندانپزشکی که در تصویر مشاهده می کنید از یک طرح جذاب برخوردار است. طراحی این کارت ویزیت با استفاده از تمامی اصول چاپی انجام شده است و این طرح را می توانید به راحتی به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت دندانپزشکی لاکچری

کارت ویزیت دندانپزشکی خاص با استفاده از جدیدترین متد های گرافیکی روز دنیا طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از عکس و وکتور های گوناگون زیادی استفاده شده است. در طراحی این کارت ویزیت از تم رنگی سرمه ای و آبی استفاده شده است. در این کارت ویزیت دندانپزشک از عکس دندان استفاده شده است که این عکس به این صورت می باشد که به صورت سیتی اسکن است که به جذابیت طرح افزوده شده است. در این کار از لوگوی دندانپزشک نیز استفاده شده است طراحی کارت به این شکل می باشد که با استفاده از هماهنگی رنگ یک طرف کارت سفید و طرف دیگر کارت سرمه ای می باشد که هم خوانی زیادی بین پشت و رو دارد.

کارت ویزیت لایه باز دندانپزشک

کارت ویزیت دندانپزشکی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است در طراحی این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های باکیفیت استفاده شده است. در نظر داشته باشید که فایل این کارت ویزیت به صورت لایه باز دراختیار شما قرار می گیرد و شما هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت ویزیت انجام دهید

برچسب ها: