دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت دندانپزشکی psd

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت دندانپزشکی

کارت ویزیت دندانپزشکی یک طرح پشت رو می باشد. کارت ویزیت های یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت ها یک ابزار برای معرفی شما به مخاطبانتان می باشد. با کارت ویزیت می توانید کسب و کار و حرفه ی خودتان را به بهترین شکل معرفی کنید. کارت ویزیت های نوعی شناسنامه شغلی شما می باشد. در ذهن مخاطب بیشتر جای می گیرد. یک طرح خوب برای کارت ویزیت می تواند در کسب و کارتان تاثیر مثبت خواهد گذاشت. این کارت ویزیت دندانپزشکی لاکچری که در تصویر مشاهده می کنید با رعایت تمامی اصول چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

کارت ویزیت دندانپزشکی خاص

نمونه کارت ویزیت دندانپزشکی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از جدید ترین متد های گرافیکی جهان طراحی شده است. طراحی این کارت ویزیت بسیار ساده ولی در عین حال جذاب است. در یک روی کارت زمینه مشکی و یک وکتور دندان استفاده شده است و طرف دیگر کارت ویزیت دندانپزشکی اطفال زمینه سفید و نوشته سیاه می باشد. این کارت ویزیت جذاب و بروز است.

کارت ویزیت دندانپزشکان

این کارت ویزیت دندانپزشکی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از وکتور های گوناگون استفاده شده است. فایل این کارت ویزیت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید روی این کارت ویزیت انجام دهید

برچسب ها: