دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت شال و روسری فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.20MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت شال و روسری

کارت ویزیت شال و روسری که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت های یکی از المان های موثر تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت ها یک راه ارتباطی بین شما و مخاطبین شما باز می کند. بهترین راه معرفی کسب و کار با استفاده از کارت ویزیت می باشد. کارت ویزیت یکی از درست ترین راه های معرفی کسب و کار می باشد. کارت ویزیت برای هر مشاغلی ضروری است. یک طرح خوب کارت ویزیت می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد و در ذهن مخاطب همیشه ماندگار می شوید. نمونه کارت ویزیت شال و روسری که در تصویر مشاهده می کنید با رعایت تمامی اصول چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید این کارت ویزیت را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت شال و روسری

کارت ویزیت گالری شال و روسری با استفاده از رنگ های پر طرفدار سیاه و مشکی طراحی شده است. طرح این کارت ویزیت ساده ولی در عین حال بسیار جذاب و بروز می باشد. در این کارت ویزیت از وکتور های باکیفیت نیز استفاده شده است. در روی کارت ویزیت از یک وکتور زیبا صورت زن که با روسری پوشانده شده استفاده شده است. کارت ویزیت مغازه شال و روسری بسیار جذاب و مدرن است.

کارت ویزیت شال و روسری لایه باز

کارت ویزیت شال و روسری با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. بعد از دانلود کارت ویزیت شال و روسری با استفاده از نرم افزار فتوشاپ هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت انجام دهید.

برچسب ها: