دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت صافکاری و نقاشی اتومبیل

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
2.61MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت نقاشی اتومبیل

کارت ویزیت نقاشی اتومبیل که در تصویر مشاهده می کنید به صورت دو طراحی شده است. کارت ویزیت یکی از ابزار ها برای معرفی شغل شما است. یکی از تاثیر گذار ترین تبلیغات می باشد. کارت ویزیت بیانگر اصالت کار شما می باشد. و در ذهن مشتری تاثیر زیادی دارد. طرح جذاب و خلاق می تواند به کسب و کار شما تاثیر مثبت بگذارد.

طرح کارت ویزیت نقاشی اتومبیل

کارت ویزیت نقاشی اتومبیل به صورت دو رو طراحی شده است در طراحی این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های گوناگون استفاده شده است. در طرح روی کارت ویزیت نقاشی اتومبیل از زمینه سیاه استفاده شده است. و از عکس پمپ رنگ نیز بهرمند شده ایم. که جذابیت و هویت مشاغل را بیشتر بروز می دهد. عکس ماشین با کیفیت و دوربری شده نیز استفاده شده است. در پشت طرح کارت ویزیت نقاشی ماشین از زمینه روشن استفاده شده است و از وکتور پمپ رنگ که در جلو هست در این طرف کارت نیز استفاده شده است. این کار باعث هماهنگی بیشتری می دهد.

کارت ویزیت نقاشی اتومبیل لایه باز

کارت ویزیت نقاشی اتومبیل با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید می توانید روی آن انجام دهید. از انواع وکتور و عکس های دوربری شده می توانید در انواع مختلف کار های گرافیکی تا نیز بهرمند شوید

برچسب ها: