دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت لاستیک فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
10.6MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت رینگ و لاستیک

کارت ویزیت فروشگاه لاستیک که در تصویر می بینید به صورت دو رو طراحی شده است. این کارت ویزیت لاستیک فروشی با از طراحی زیبا و در عین حال از تمام استاندار های چاپی در آن رعایت شده است. و شما با خیال راحت می توانید این طرح را در انواع مختلف کارت ویزیت لمینت، کتان و… چاپ کنید.

طراحی کارت ویزیت برای لاستیک فروشی

طرح کارت ویزیت لایه باز لاستیک فروشی از تم رنگی سیاه و قرمز طراحی شده است در رویه این کارت ویزیت از وکتور های طرح موج نیز استفاده شده است و از عکس های با کیفیت لاستیک و ماشین نیز استفاده شده است عکس لاستیک استفاده شده از این نمونه کارت ویزیت لاستیک فروشی دوربری شده است و می توانید در کارهای گرافیکی دیگرتان نیز استفاده کنید در پشت کارت ویزیت رینگ ولاستیک از عکس باکیفیت و جذاب لاستیک استفاده شده است و در پایین عکس از وکتور های طرح موج که در روی کارت نیز وجود داشت استفاده شده است. و زمینه این طرف کارت مانند روی کارت ویزیت سیاه است که هماهنگ لازم بین رویه و پشت کارت داشته باشد.

کارت ویزیت لاستیک فروشی لایه باز

کارت ویزیت برای لاستیک فروشی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. این کارت ویزیت فروشگاه لاستیک به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد و شما با را قادر می سازد که این کارت ویزیت را شخصی سازی کنید. و حتی می توانید از اجزای آن در کار های گرافیکی تان استفاده کنید. طرح لایه باز کارت ویزیت لاستیک فروشی را می توانید در قالب های چاپی مختلف مانند بنر مشاغل ، تراکت و حتی در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … استفاده کنید

برچسب ها: