دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت لایه باز تعویض روغن

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
5.57MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

 کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن که در تصویر مشاهد می کنید به صورت دو رو طراحی شده و افقی و عمودی می باشد. این کارت ویزیت به صورت لایه باز و با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و در آن از تمام اصول چاپی رعایت شده است.

مشخصات کارت ویزیت لایه باز تعویض روغن

  • کاملا لایه باز و با فایل psd ارائه شده است
  • تمامی استاندارد های چاپی رعایت شده است
  • فایل به صورت زیپ(zip) ارائه شده است
  • با تمامی نسخه های فتوشاپ سازگاری دارد
  • فرمت رنگی استفاده شده CMYK می باشد
  • ابعاد طرح ۹ سانتی متر در ۶ سانتی متر می باشد

طرح کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن  که در تصویر مشاهده می کنید. به صورت پشت رو طراحی شده است. طرح این کارت ویزیت اتوسرویس به صورت دو رو می باشد. تم رنگی این کارت ویزیت این گونه است که از رنگ های تیره استفاده شده است. در تیره روی این کارت ویزیت اتوسرویس از یک عکس ماشین نیز استفاده شده است. که جذابیت زیادی به این طرح تعویض روغن بخشیده است. پشت طرح کارت ویزیت از مشخصات ماشین و روغن موتور استفاده شده است که تمامی تعویض روغن ها از این مدل استفاده می کنند.

لایه باز بودن کارت ویزیت تعویض روغن

این کارت ویزیت تعویض روغن که در تصویر مشاهده می کنید. به صورت لایه باز ذخیره شده است. این طرح با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است یعنی شما می توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید روی آن انجام دهید یا حتی می توانید از اجزای این طرح در طرح های گرافیکی دیگرتان استفاده کنید. و یا می توانید در قالب های چاپی دیگر مانند تراکت ، بنر مشاغل و پست اینستاگرام نیز استفاده کنید.

 

برچسب ها: