دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت مزون خیاطی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
11.5MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت مزون لباس

کارت ویزیت مزون لباس که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های مهم تبلیغاتی به شمار می روند. کارت ویزیت یک ابزار ارتباطی شما و مخاطبانتان می باشد. در نظر داشته باشید که کارت ویزیت نسبت به سایر تبلیغات از هزینه کمتری برخوردار است اما تاثیر گذاری بیشتری دارد. این کارت ویزیت مزون با استفاده از استاندارد های چاپ طراحی شده است و شما به راحتی و با خیال آسوده می توانید این فایل را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت مزون خیاطی

کارت ویزیت مزون مانتو با استفاده از تم رنگی سفید و صورتی استفاده شده است. این کارت ویزیت از طراحی فانتزی برخوردار است در نظر داشته باشید که تم استفاده شده متناسب با نوع مشاغل است. از وکتور های مانکن زن و چرخ خیاطی نیز استفاده شده است. که جذابیت کارت ویزیت مزون لباس را چند برابر می کند. در این کارت ویزیت مزون عروس از وکتور های گل نیز بهرمند شده ایم.

کارت ویزیت لایه مزون لایه باز

کارت ویزیت مزون لایه باز با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در این کارت ویزیت از وکتور های گوناگون مانند مانکن، گل و چرخ خیاطی استفاده شده است. در نظر داشته باشید که همه ی این وکتور های لایه باز می باشد. شما می توانید آن ها را در کارهای گرافیکی دیگر تان نیز استفاده کنید. شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید می توانید روی این کارت ویزیت انجام دهید.

برچسب ها: