دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت موتور سیکلت لایه باز

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
11.8MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت متور سیکلت

کارت ویزیت موتور سیکلت که در تصویر مشاهده می کنید به صورت دو رو طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از تمام استاندارد های چاپی برخوردار است. و به راحتی می توانید در انواع کارت ویزیت های مختلف مانند کارت ویزیت لمینت، کتان، گلاسه و… . کارت ویزیت تعمیرگاه موتور سیکلت بسیار جذاب و از طرح بروز بخوردار است.

طرح کارت ویزیت موتور سیکلت

طرح کارت ویزیت موتور سیکلت همانطور که در بالا اشاره شده به صورت دو رو طراحی شده است. در طرح رویه این کارت ویزیت از یک عکس با کیفیت موتور سیکلت استفاده شده است و در کنار عکس موتور یک وکتور از بالا به پایین کشیده شده است و به رنگ قرمز و نوشته های کارت ویزیت فروشگاه موتور سیکلت بر روی آن وکتور نوشته شده است. در پشت کارت ویزیت از یک زمینه جاده در کارت ویزیت نمایشگاه موتور سواری استفاده شده و در روی آن نیز عکس باکیفیت موتور که PNG است و می توانید این عکس را در جا های دیگر استفاده کنید

نمونه کارت ویزیت موتورسیکلت آیا لایه باز است؟

نمونه کارت ویزیت فروشگاه موتور سیکلت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. طرح کارت ویزیت فروشگاه موتور سیکلت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که خواستید رو طرح کارت ویزیت موتور سیکلت انجام دهید. طرح کارت ویزیت موتور سیکلت را می توانید در انواع مشاغل مختلف و در قالب های چاپی دیگر استفاده کنید.

برچسب ها: