دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
11.2MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

عکس کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل که در تصوریر مشاهده می کنید. به صورت دو رو طراحی شده است در طراحی این کارت ویزیت از متدهای بروز طراحی استفاده شده است. در طراحی کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل از تمام اصول و استاندار های برای چاپ رعایت شده است. و شما به راحتی می توانید. از انواع مختلف کارت ویزیت مانند لمینت ، کتان و … چاپ کنید.

طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل

کارت ویزیت نمایشگاه خودرو به صورت پشت رو طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از متد های بروز طراحی استفاده شده است. نکته برجسته طرح این کارت ویزیت سادگی آن است. تم این کارت ویزیت از رنگ های سفید و قرمز استفاده شده است. در این کارت ویزیت نمایشگاه ماشین از یک عکس جذاب نمایشگاه اتومبیل نیز استفاده شده است. طرح کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل به این صورت است که هماهنگی خیلی زیادی با طرح جلو و پشت کارت دارد. و این یک نکته قوت برای طرح این کارت می باشد.

کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل لایه باز

کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل psd می باشد یعنی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و همانطور که می دانید نرم افزار فتوشاپ یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های گرافیکی جهان می باشد و در ایران هم طرفداران زیادی دارد و شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل کارت ویزیت نمایشگاه اتومبیل را تغییرات دهید و یا حتی میتوانید از انواع مختلف کار های گرافیکی دیگرتان می توانید استفاده کنید.

برچسب ها: