دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

 کارت ویزیت وکالت لاکچری خارجی لایه باز با بهترین رنگ های آبی و سفید

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.09MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت وکالت مناسب برای چاپ

کارت ویزیت وکالت لایه باز لاکچری خارجی با ابعاد استاندارد ۹ در ۶ سانتی متر و فرمت رنگی CMYK طراحی شده است. این کارت ویزیت مناسب برای چاپ افست و دیجیتال است و تمامی استانداردهای چاپی در آن رعایت شده است.

درج تمامی اطلاعات ضروری برای یک کارت ویزیت وکالت

اطلاعات ضروری برای یک کارت ویزیت وکالت شامل عنوان شغل، نام، شماره تلفن و آدرس است که به درستی در این کارت ویزیت درج شده است.

استفاده از رنگ های جذاب آبی و سفید برای کارت ویزیت وکالت لاکچری

رنگ‌های استفاده شده در این کارت ویزیت عمدتاً رنگ‌های آبی و سفید هستند. زمینه این کارت ویزیت آبی است و حاشیه‌های آن سفید است. استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر حس آرامش و صلح را ایجاد می‌کند.

طرح و تصاویر جذاب کارت ویزیت وکالت

طرح این کارت ویزیت بسیار ساده ولی در عین حال زیبا و شیک می‌باشد. المان‌های استفاده شده در این کارت ویزیت آن را بسیار خاص و جذاب می‌کنند. طرح‌های موجی که در این کارت ویزیت وجود دارد حس آرامش و تعادل را در مخاطب ایجاد می‌کند. همچنین، استفاده از لوگوی کانون وکلا در این کارت ویزیت حس امنیت و اطمینان را در مخاطب ایجاد می‌کند.

فونت های جذاب استفاده شده در این کارت ویزیت وکیل پایه یک دادگستری

فونت‌های استفاده شده در این کارت ویزیت نستعلیق و yekan هستند. نام وکیل به خاطر زیبایی از فونت نستعلیق استفاده شده است. دیگر فونت‌ها نیز از خوانایی بالایی برخوردار هستند.

استفاده از نرم افزار فتوشاپ در طراحی این نرم افزار

این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل لایه باز آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییری که خواستید روی این کارت ویزیت انجام دهید.

برچسب ها: