دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت وکالت لاکچری خارجی لایه باز با بهترین مدل و طرح برای وکلای پایه یک دادگستری

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
1.38MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت وکالت مناسب برای چاپ

کارت ویزیت وکالت لایه باز لاکچری خارجی با ابعاد استاندارد ۹ در ۶ سانتی متر و فرمت رنگی CMYK طراحی شده است. این کارت ویزیت مناسب برای چاپ افست و دیجیتال است و تمامی استانداردهای چاپی در آن رعایت شده است.

درج اطلاعات ضروری در کارت ویزیت وکالت لاکچری

اطلاعات ضروری برای یک کارت ویزیت وکالت شامل عنوان شغل، نام، شماره تلفن و آدرس است که به درستی در این کارت ویزیت درج شده است.

رنگ های استفاده شده در کارت ویزیت وکیل پایه یک دادگستری

رنگ‌های استفاده شده در این کارت ویزیت عمدتاً رنگ‌های سیاه و طلایی هستند. زمینه این کارت ویزیت طلایی است و حاشیه‌های آن سیاه است. استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر حس قدرت، اعتماد و رسمیت را ایجاد می‌کند

طرح ساده و شیک کارت ویزیت وکالت

طرح این کارت ویزیت وکالت بسیار جذاب و بروز است. طرح‌های موجی که در این کارت ویزیت وجود دارد آن را به یکی از خاص‌ترین کارت ویزیت‌ها در حوزه وکالت تبدیل کرده است.

فونت های استفاده شده در این کارت ویزیت وکالت

فونت‌های استفاده شده در این کارت ویزیت نستعلیق و yekān هستند. نام وکیل به خاطر زیبایی از فونت نستعلیق استفاده شده است. دیگر فونت‌ها نیز از جذابیت خاص و خوانایی بالایی برخوردار هستند.

طراحی کارت ویزیت وکالت با کدام نرم افزار

این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. فایل لایه باز آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار هر تغییری که خواستید روی این کارت ویزیت انجام دهید

برچسب ها: