دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت وکالت لایه باز جدید با طرح عکس مجسمه عدالت

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
5.93MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

یک طرخ خوب کارت ویزیت برای وکلا چه تاثیری دارد

یک طرح خوب کارت ویزیت وکالت می تواند تاثیر زیادی بر حرفه شما داشته باشد. می تواند به شما در ایجاد یک تصویر حرفه ای، جلب اعتماد مشتریان و افزایش درآمد کمک کند. از سوی دیگر، یک طرح بد کارت ویزیت می تواند تاثیر منفی بر حرفه شما داشته باشد. می تواند شما را غیرحرفه ای نشان دهد، اعتماد مشتریان را از بین ببرد و باعث شود به عنوان یک متخصص جدی در نظر گرفته نشوید.

این کارت ویزیت که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید یک نمونه کارت ویزیت وکالت لاکچری جدید شیک می باشد. که از ویژگی ها آن می توان به این موارد نام برد:

ترکیب رنگ کارت ویزیت وکالت شیک

رنگ ها می توانند تأثیر زیادی بر احساس و ظاهر یک کارت ویزیت داشته باشند. از رنگ های رسمی مانند  آبی در این کارت ویزیت پایه یک دادگستری استفاده شده است تا ظاهری حرفه ای ایجاد کنید. از رنگ های روشن برای ایجاد ظاهری متمایز  می توان استفاده کرد. ترکیب بندی کارت ویزیت باید متعادل و چشم نواز باشد. که در این کارت ویزیت از رنگ آبی استفاده شده است.

فونت های استفاده شده در کارت ویزیت وکالت لاکچری خارجی

فونت ها نیز میتوانند تاثیر زیادی بر ظاهر و خوانایی یک کارت ویزیت داشته باشند. از فونت های بزرگ و واضح استفاده در نام وکیل استفاده شده از دیگر متن کارت ویزیت وکالت نیز از خوانایی بالای برخوردار است.

استفاده از طرح ساده و شیک کارت ویزیت وکالت

طرح کارت ویزیت وکالت با استفاده از دو عکس خلاقانه و مرتبط با شغل وکالت طراحی شده است. نماد های قانونی مانند ترازو و شمشیر ماهیت شغل  را آشکار می کند و و طرح را خلاقانه تر نمایش می دهد همانطور که در تصویر مشاهده می کنید تصاویر این کارت ویزیت وکالت بسیار با کیفیت هستند و از دو عکس کاملا مختلف استفاده شده است.

کارت ویزیت وکالت لایه باز

کارت ویزیت وکالت لاکچری با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است که فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی حرفه ای است که به شما امکان می دهد کارت ویزیت های سفارشی و منحصر به فردی طراحی کنید. در اینجا چند مزیت طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ آورده شده است:

  • انعطاف پذیری
  • قابلیت دسترس
  • قدرت

از مزیت های لایه باز بودن می توان به این عبارات اشاره کرد

  • امکان ویرایش آسان
  • امکان ایجاد طرح های سفارشی
  • امکان استفاده مجدد از عناصر طرح

اگر به دنبال ایجاد طرح های گرافیکی سفارشی هستید، استفاده از طرح های گرافیکی لایه باز گزینه مناسبی است. این طرح ها به شما امکان می دهد تا طرحی را ایجاد کنید که کاملاً متناسب با نیازها و سلیقه شما باشد.

امکان چاپ طرح کارت ویزیت وکالت

ابعاد طرح کارت ویزیت ساده وکالت ۹ در ۶ می باشد که با رزولوشن  ۳۰۰ طراحی آن استفاده شده است. این کارت ویزیت از فرمت رنگی Cmykاستفاده می کند تا در چاپ با کمترین تغییر رنگ باشد. 

برچسب ها: