دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت پوشاک مردانه

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
5.61MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت لباس مردانه

کارت ویزیت لباس مردانه که در تصویر مشاهده می کنید یک کارت ویزیت دو رو می باشد. کارت ویزیت ها یکی از ابزار های تبلیغاتی است و در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن دارد. کارت ویزیت یکی از کالای های حیاتی هر مغازه تبدیل شده است. شما با کارت ویزیت کسب و کار تان را به درستی و حرفه برای مخاطبتان معرفی کنید. کارت ویزیت ها هزینه کمتری نسبت به سایر تبلیغات ها دارند ولی در عین حال از کارآیی و کیفیت زیادی برخوردار هستند. یک کارت ویزیت خوب می تواند در روند رشد کسب و کارتان تاثیر مثبت بگذارد. این نمونه کارت ویزیت پوشاک مردانه که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی استاندار های چاپی طراحی شده و شما به راحتی می توانید این کارت را به چاپ برسانید.

طرح کارت ویزیت پوشاک مردانه

کارت ویزیت پوشاک اسپرت مردانه با استفاده از رنگ های پرطرفدار مشکی و طلایی طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از جدیدترین متد های گرافیک روز دنیا استفاده شده است. در این کارت ویزیت از عکس های مانکن مردانه که از کیفیت بالایی برخوردار است استفاده شده است. در این کارت ویزیت بوتیک مردانه از وکتور های طرح موج که به رنگ طلایی است استفاده شده است. نوشته های هم به رنگ طلایی می باشد.

کارت ویزیت لایه باز پوشاک مردانه

کارت ویزیت پوشاک مردانه که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این کارت ویزیت از انواع وکتور و عکس های با کیفیت استفاده شده است. و فایل این کارت ویزیت به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. و شما با استفاده از این نرم افزار هر تغییر که دوست داشته باشید می توانید روی این کارت ویزیت انجام دهید

برچسب ها: