دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت کافی شاپ

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
8.68MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت کافی شاپ

کارت ویزیت کافی شاپ که در تصویر مشاهده می کنید کار طرح کارت ویزیت کافی شاپ می باشد که به صورت دور رو طراحی شده است. همانطور که می دانید کارت ویزیت یکی از ابزار های قدرتمند تبلیغاتی می باشد. کارت ویزیت نسبت به سایر تبلیغات های دیگر از هزینه کمتری برخورد دار است. کارت ویزیت ها یکی از راه های ارتباطی شما و مخاطب را فراهم می کند. انتخاب جنس و طرح مناسب برای کارت ویزیت علی الخصوص مشاغل مانند کافی شاپ ثایر بزرگی در کسب و کار شما می گذارد.

طرح کارت ویزیت کافی شاپ

کارت ویزیت کافی شاپ از طرح زیبا و جذابی برخوردار است. در طراحی این کارت ویزیت از زمینه های قهوه استفاده شده است. عمده رنگ های استفاده شده در این کارت ویزیت کافی شاپ رنگ های سیاه و سفید می باشد. در یک رویه کارت ویزیت از تم رنگی سیاه و در رویه دیگر تم رنگی سفید استفاده شده است. در نظر داشته باشید که طرح این کارت ویزیت متناسب شغل کافی شاپ می باشد و از همخوانی بسیار زیبا طرح روی و پشت دارد. در طراحی این کارت ویزیت از جدید ترین متد های طراحی استفاده شده است.

کارت ویزیت کافی شاپ لایه باز

کارت ویزیت کافی شاپ با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. و فایل طراحی لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. همانطور که می دانید شما با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح این کارت ویزیت کافی شاپ را شخصی سازی کنید. متوانید عکس های این کارت را عوض و یا از این عکس در کار های خودتان استفاده کنید.

برچسب ها: