دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

کارت ویزیت کلینیک پوست و مو

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
9*6 ابعاد
PSD نوع فایل
2.61MB حجم فایل
300 رزولوشن
2 تعداد فایل

کارت ویزیت پوست و مو

کارت ویزیت پوست و مو که در تصویر روبه رو مشاهده می کنید به صورت پشت رو طراحی شده است. کارت ویزیت یکی از ابزار های ساده تبلیغات می باشد که در عین حال کم هزینه بودن آن نسبت به دیگر تبلیغات از تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است. مشاغل مانند کلینیک و یا درمانگاه باید به تبلیغات اهمیت زیادی بدهند. طرح کارت ویزیت جذاب می تواند اعتماد و روند رشد کسب و کار شما را افزایش دهد. این طرح کارت ویزیت پوست و مو یک طرح جذاب دار و از تمام اصول چاپی مانند اندازه، فرمت رنگی در آن رعایت شده است.

طراحی کارت ویزیت پوست و مو

کارت ویزیت مشاور پوست و مو از طراحی ساده برخوردار است. در طراحی این کارت ویزیت از رنگ های زرد و سبز برای زمینه انتخاب شده است. در کارت ویزیت دکتر پوست و مو از وکتور های زیادی مانند برگ درختان ، وکتور های طرح موج و… که بیانگر بهداشت و سلامت است استفاده شده است. در این طراحی علاوه بر وکتور های متعدد عکس های در مورد زیبایی پست نیز استفاده شده است. که از کیفیت بالای برخوردار است.

کارت ویزیت لایه باز پوست و مو

کارت ویزیت متخصص پوست و مو به صورت لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد در این کارت ویزیت از انواع مختلف وکتور و عکس استفاده شده است. این کارت ویزیت با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. شما می توانید هر تغییر که دوست داشته باشید روی آن انجام دهید و این کارت ویزیت پوست مو را شخصی سازی کنید

برچسب ها: