دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر ساعت فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
88.5MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر تبلیغاتی ساعت فروشی

بنر تبلیغاتی ساعت فروشی که در تصویر مشاهده می کنید یک تابلو سردری مغازه می باشد. بنر های تبلیغاتی یکی از ابزار های تبلیغاتی مهم مباشد. بنر های محیطی از گذشته تا به امروز یکی از تاثیر گذارترین تبلیغات مهم می باشد. تبلیغات محیطی برای عموم مردم قابل اعتماد تر است. در تبلیغاتی های محیطی همیشه در ذهن مخاطب باقی می بانید. بنر تبلیغاتی ساعت فروشی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی استاندارد های چاپی در آن رعایت شده است.

طرح بنر ساعت فروشی

طراحی بنر ساعت فروشی با استفاده از رنگ های سرمه ای و قرمز طراحی شده است. در طراحی این بنر از وکتور و عکس های با کیفیت زیادی استفاده شده است. فرم عکس های که در این بنر استفاده شده به صورت دایره وار شبیه ساعت می باشد. و در زمینه این بنر از عکس یک ساعت باکیفیت نیز استفاده شده است. نوشته های این بنر به رنگ طلایی می باشد. به علت تیره بودن زمینه بنر به خیلی جذابی دیده می شوند.

بنر لایه باز ساعت فروشی

بنر برای ساعت فروشی با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از انواع وکتور و عکس های با کیفیت استفاده شده است که به علت لایه باز بودن این بنر ساعت فروشی شما می توانید از عکس ها و وکتور های این بنر در طرح های دیگرتان نیز استفاده کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید هر تغییر که خواستید روی این بنر انجام دهید و آن را شخصی سازی کنید.

برچسب ها: