دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر عینک فروشی

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
141MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر عینک فروشی

بنر عینک فروشی که در تصویر مشاهده می کنید یک تابلو سردری مغازه می باشد. و حتی می توانید به صورت یک بنر شهر استفاده کنید. بنر های محیطی یکی از اثر گذارترین تبلیغات می باشد. مردم بیشتر به تبلیغات محیطی اعتماد می کنند. تبلیغات محیطی از گذشته تا به امروز یکی از تاثیر گذارترین تبلیغات می باشد. با تبلیغات محیطی همیشه در ذهن مخاطب جای خواهید داشت. تابلو های سردری یکی از حیاتی ترین ابزار های هر مغازه می باشد. که مخاطب شما با تابلو شما را پیدا می کند. یک طرح خوب برای تابلو سردری در روند رشد کسب و کار شما کمک می کند. این بنر عینک فروشی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از تمامی اصولی چاپی طراحی شده است. و شما با خیال راحت می توانید این فایل را به چاپ برسانید.

طرح بنر برای عینک فروشی

طراحی بنر برای عینک فروشی باید نکات زیر در آن رعایت شده باشد. طرح بنر نباید شلوغ و خیلی ساده باشد. در طراحی این بنر که در تصویر مشاهده می کنید این نکات رعایت شده است. در طراحی این بنر از زمینه سفید استفاده شده است. در سمت راست بنر از عکس ها با کیفیت مانکن های که عینک بر روی صورت دارند استفاده شده است. رنگ های متن این بنر هم مطابق با زمینه این بنر طراحی شده است که زیاد به چشم بیاد.

بنر لایه باز عینک فروشی

بنر عینک فروشی که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از انواع عکس و وکتور های گوناگون زیادی استفاده شده است. فایل این بنر لایه باز در اختیار شما قرار می گیرد. و شما می توانید هر تغییر که دوست داشته باشید روی این بنر انجام دهید. حتی می توانید از عکس های این بنر در طرح های دیگرتان نیز استفاده کنید.

برچسب ها: