دورناگراف
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

بنر مزون عروس لایه باز

مشخصات محصول
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
CMYK مد رنگی
85*230 ابعاد
PSD نوع فایل
83.5MB حجم فایل
72 رزولوشن
1 تعداد فایل

بنر مزون عروس

بنر مزون عروس که در تصویر مشاهد می کنید یک بنر تبلیغاتی است. طرح این بنر را می توانید در انواع مختلف مشاغل مانند پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه و لوازم آرایشی استفاده کنید. این بنر تبلیغاتی مزون عروس از تمام اصول چاپی بهرمند شده است یعنی شما با خیال راحت می توانید در انواع سایز ها به چاپ برسانید.

طراحی بنر مزون عروس

طراحی بنر مزون عروس که در تصویر مشاهده می کنید از تم رنگی صورتی و آبی تشکیل شده است. در طراحی این بنر از انواع وکتور های گل و بوته بهرمند شده ایم که زیبای طرح را دو چندان می کند. در طرح بنر مزون عروس از عکس باکیفیت لباس عروس نیز استفاده شده است که این عکس دوربری شده است و می توانید در انواع کار های دیگرتان نیز استفاده کنید. تابلو بنر مزون عروس از طرح جذاب و مشتری پسند برخورد دار است.

طرح لایه باز بنر مزون عروس

طرح بنر مزون عروس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. در طراحی این بنر از عکس و وکتور های گوناگون بهرمند شده ایم و به خاطر لایه باز بودن این بنر مزون عروس شما می توانید این عکس ها و وکتور ها را در کارهای گرافیکی دیگرتان نیز استفاده کنید و یا حتی می توانید این نبر را برای خودتان ویرایش و شخصی سازی کنید و به چاپ برسانید

برچسب ها: